Jak rozmawiać z klientami przez e-mail ?

Jak rozmawiać z klientem przez e-mail?

Odpowiedź na to pytanie może być prosta, ale dlaczego tak wiele firm zaniedbuje działania związane z obsługą klienta przez e-mail?

Ostatnio pisałem z kilkoma firmami, ponieważ chciałem poznać ich ofertę.

Jak zobaczyłem maila z ofertą i jak później mi odpisywali, to był jakiś dramat. Zero jakiegoś stylu, wyglądu, czy jakości. Wszystko napisane w jednym „bloku” bez odstępów. Brak konkretnych odpowiedzi i wiele razy musiałem jeszcze bardziej dopytywać o daną rzecz. A do tego ten styl odpowiedzi – bardzo arogancki i niechlujny.

Czułem się bardziej, jak bym zawracał im głowę i w ogóle, po co ja do nich piszę. To są błędy które powodują, że firma nie sprzedaje i nie ma klientów. Idealna obsługa klienta to podstawa. Ten element wyróżnia nas wśród konkurencji. To dzięki dobrej obsłudze klienta możemy sprzedawać i być polecani innym klientom, a pozytywne opinie nie będą o produkcie tylko o firmie, czy handlowcu, który dał klientowi o wiele więcej niż tylko produkt.

Wszystko wyjaśniłem w filmiku.